یزدفردا -خبری تاسف آور در مورد فوتبال استان یزد که نشان از خواندن فاتحه برای فوتبال استان دارد

یزدفردا -خبری تاسف آور در مورد فوتبال استان یزد منتشر شد که نشان از خواندن فاتحه برای  فوتبال استان دارد .

خبر این بود " مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان یزد اعلام کرد : علیرغم مهلت پنج روزه برای اعلام نامزدی پست ریاست هیات فوتبال استان كسی كاندیدا نشد!!!!
' كاظم سبحان زاده ' در ادامه افزوده بود : طبق مقررات از ششم الی یازدهم خرداد امسال به عنوان زمان ثبت نام افراد علاقمند تعیین شده بود و در این مدت كسی در سطح استان از مسئولان اجرایی و ورزشی برای ثبت نام و اعلام كاندیداتوری به هیات فوتبال مراجعه نكرده است .
سبحان زاده گفت: طبق مقررات قطعا فدراسیون فوتبال با كمی تاخیر دوباره با اعلام فراخون زمانی را برای ثبت نام افراد واجد شرایط و علاقمندان اعلام خواهد كرد .
وی تاكیدكرد: زمان ریاست محمد مهدی فرهنگ دوست بر اساس مقررات تا پایان خرداد امسال به اتمام خواهد رسید .

البته جناب سبحان زاده اعلام نکردند که اطلاع رسانی در این مورد کجا و چگونه انجام شده است ؟ ولی گفته بود: با وجودی كه افراد شایسته ای در سطح استان برای احراز این پست وجود دارد ، عدم استقبال جای سوال دارد .

و اگر کمی به عقب برگردیم یعنی به زمان دولت هشتم و حضور تیم شهید قندی با اقتدار کامل به لیگ برنر فوتبال ایران و حضور سی هزار نفری تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه شهید نصیری یزد در زمان برگزاری مسابقات لیگ دسته یک این تیم باید افسوس خورد که چرا و چگونه تیم شهید قندی با حضور ناموفقش در لیگ برتر و سقوط به لیگ دسته یک فوتبال تمام فوتبال دوستان استان را نامید کرد .

متالسفانه تیمی که با حمایت همه جانبه مردم و مسئولان استان به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافته بود با حضور مربیانی که تنها برای رفع بیکاری شهید قندی را انتخاب نموده بودند و علی رغم نام بزرگشان کارهای کوچکی را برای یزدی ها انجام دادند و برای همیشه فوتبال یزد را به قه قهرا فرستادند و زمانی هم که جلالی پندری به واسطه حس ناسیونالیستی اش آمد دیگر دیر شده بود و نتوانست کاری از پیش ببرد .

و پس از آن هم آنچه که بیش از همه چیز خود نمایی کرد بی برنامگی و بی توجهی بود که گریبانگیر فوتبال یزد شد و شهید قندی خصوصی ساز شده شانه از زیر بار تیم داری خالی کرد و تیم صاحب نام شهید قندی روی میز دلالان فوتبال قرار گرفت  هر روز ک مشتری پیدا کرد  تا اینکه دیگر هیچ خریداری نداشته باشد و تیم بالجبار به تربیت بدنی واگذار گردید .

البته شاید خیلی ها معتقد باشند همه فوتبال یزد شهید قندی نبوده و نیست و لی آنچه که اتفاق افتاده نظریه این دوستان را نفی می کند و شاهد آن بودیم که افول شهید قندی و به حاشیه رفتن این تیم  فوتبال یزد هم از مدیان داری به میزبان داری تنزل پیدا کرد و جناب فرهنگ دوست هم انتظار می رفت از حمایت همه جانبه مدیریت ارشد استان در هیئت فوتبال برخوردار باشد نه تن پیش نبرد .

هر روز ورزشگاصیری خالی تر از روز قبل شد و دو تیم دسته یکی استان هم نتوانستند فوتبال دوستان را به ورزشگاه بکشند و دیگپر هیچ تیمی با هراس از ورزشگاه پر از تماشاچی یزد به یزد سفر نکرد و برای اکثر تیمها بازی در خانه حریف بسیار سهل تر از بازی در خانه شد .

رییس هیئت فوتبال استان یک روز با آسیا ویژن وعده تحول داد و روز دیگر با افتخار به میزبانی استان در برگزاری مسابقت خردسالان آسیا با زبان بی زبانی به فوتبال دوستان فهماند که فوتبال یزد از مدیدان داری و میزبانداری تنزل پیدا کرده است  و تا اینکه تنها باشگاه خصوصی فوتبالی استان در لیگ دسته یک فوتبال  نیز درصدد واگذاری تیمش به گیلانی ها برآمد .

و همه اینها دست به دست هم داد تا ریاست هیئت فوتبال یزد دیگر برای هیچ فرد شایسته ای جذابیتی نداشته باشد که بر کرسی آن تکیه زند و نشستن بر کرسی ریاست هیئت فوتبال استان یزد به جز شایستگی نیاز به حمایت همه جانبه مدیریت ارشد استان  نیز دارد که عملکرد منفی سردار فرهنگ دوست طی سالهای گذشته نشان از عدم اعتقاد و حمایت همه جانبه مدیریت ارشد استان از فوتبال دارد که نتیجه آن چیزی جز عدم استقبال افراد شایسته از هزینه نمودن خود در راهی که آخر آن از ابتدا مشخص است ندارد .

 

ادامه داذد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا